VOIP

Overal bereikbaar via één nummer

Dat kan met VoIP telefonie van Mega Bite. Uw nummer op kantoor is ook thuis of onderweg bereikbaar. Door VoIP te koppelen via uw IP-VPN en het gebruik van een xDSL, Extended Ethernet of glasvezelverbinding kan direct gebruik gemaakt worden van het hoogwaardige telefonienetwerk. Zelfs mobiele nummers kunnen gekoppeld worden aan uw bedrijfsnetwerk. Ook handig als u uw gesprekskosten laag wilt houden.

 

Meer functionaliteiten voor minder geld

 

Onder de naam VoIP levert Mega Bite Hosted voice over IP telefoniediensten. Dit betekent dat u telefoneert via een kwalitatief zeer hoogwaardige internetverbinding zonder dat u hoeft te investeren in een dure telefooncentrale. De spraak is van een superieure kwaliteit, de mogelijkheden zijn uitgebreid en de kosten lager dan bij traditionele telefonie. Indien gewenst kunnen er koppelingen worden gemaakt met Outlook adresboeken of andere applicaties zoals CRM- en ticketsystemen.

Uw voordelen:

  • Kostenbesparend
  • Geen telefooncentrale meer nodig
  • Flexibel
  • Schaalbaar
  • Uiterst betrouwbaar (99.99% uptime)
  • Gebruiksvriendelijk
  • Direct inzicht in gesprekskosten
  • Nummerbehoud mogelijk
  • Landelijke nummers mogelijk: 088 0800 0900
    Volledige controle over de Hosted Voice Centrale van uw klanten
  • Eén aanspreekpunt voor data en telefonie

Overigens is HIP telefonie zowel voor eenmansbedrijven als voor grote(re) organisaties zeer geschikt. Flexibel in alle opzichten. Voor een offerte op maat of meer informatie over VoIP kunt u contact opnemen met onze sales afdeling.

Features

Alle features van ons geavanceerde platform.

HIP Group
De HIP group is telefooncentrale waar onder telefoonnummer en de diverse hip service abonnementen worden gekoppeld.

Trunk user
Trunk users worden gebruikt ter vervanging van ISDN2/ISDN30 verbindingen bij vervanging van een ISDN2 verbinding zijn twee trunk user abonnementen nodig in combinatie met een IAD van bijvoorbeeld one-access (one100).

Alle features staan ook uitgelicht in DIT overzicht.
De volledige manual voor het inrichten van de VOIP centrale, vind u HIER.


User features

  • Authentication
  • Basic Call Logs
  • Call Transfer
  • Call Forwarding Always
  • Call Forwarding Busy
  • Call Forwarding No Answer
  • Call Forwarding Not Reachable
  • Call Waiting
  • Call Return
  • Calling Line ID Delivery Blocking
  • Calling Name Retrieval
  • Calling Party Category
  • Charge Number
  • Client Call Control
  • Connected Line Identification
  • Presentation
  • Connected Line Identification
  • Restriction
  • Customer Originated Trace
  • Directory Number Hunting
  • External Calling Line ID Delivery
  • Flash Call Hold
  • Intercept User
  • Internal Calling Line ID Delivery
  • Last Number Redial
  • Malicious Call Trace
  • Three-Way Call

Group features

  • Call Capacity Management
  • Emergency Zones
  • Trunk Group
  • Incoming Calling Plan
  • Intercept Group
  • Inventory Report
  • Outgoing Calling Plan
  • Series Completion
  • Voice Messaging Group (portal)

Hosted IP PABX
De Base, Business en Premium user zijn nodig om de basis te leggen voor een hosted IP pabx. Afhankelijk van het aantal functies kiest men voor een type gebruiker.

User features:

  • Authentication
  • Basic Call Logs
  • Call Transfer
  • Call Forwarding Always
  • Call Forwarding Busy
  • Call Forwarding No Answer
  • Call Forwarding Not Reachable
  • Call Waiting
  • Call Return
  • Calling Line ID Delivery Blocking
  • Calling Name Retrieval
  • Calling Party Category
  • Charge Number
  • Client Call Control
  • Connected Line Identification
  • Presentation
  • Connected Line Identification
  • Restriction
  • Customer Originated Trace
  • Directory Number Hunting
  • External Calling Line ID Delivery
  • Flash Call Hold
  • Intercept User
  • Internal Calling Line ID Delivery
  • Last Number Redial
  • Malicious Call Trace
  • Three-Way Call

Group features:

  • Call Capacity Management
  • Emergency Zones
  • Hunt Group
  • Incoming Calling Plan
  • Intercept Group
  • Inventory Report
  • Outgoing Calling Plan
  • Voice Messaging Group (portal)

Alle features staan ook uitgelicht in DIT overzicht.
De volledige manual voor het inrichten van de VOIP centrale, vind u HIER.

Toestellen

Polycom SoundPoint IP 331

De Polycom SoundPoint IP 331 is een veelzijdig VoiP toestel welke zeer geschikt is voor zakelijk gebruik. Dankzij de hoge geluidskwaliteit en vele features leent dit toestel zich uitstekend voor call-centra, gedeelde vertrekken en ruimtes waar het toestel permanent aan de muur moet worden bevestigd.

Polycom SoundPoint IP 331 specificaties:

  • 2 Lijnen
  • Extra LAN aansluiting
  • Helder LCD Display
  • VoiP Telefoon via het SIP protocol
  • Hoogwaardige geluidskwaliteit
  • Voeding via PoE ( 802.3af )

Klik hier voor meer informatie over Polycom

€ 132,00

Polycom SoundPoint IP 331

Download icon VOIPKlik hier voor de verkorte handleiding (nederlands)

Download icon VOIPKlik hier voor de uitgebreide handleiding (engels)

Download icon VOIPKlik hier voor de uitgebreide handleiding (nederlands)

Polycom SoundPoint IP 550

De Polycom SoundPoint IP 550 is een 4 lijns business VoiP telefoon in de hoogste klasse die veel wordt gebruikt door managers dankzij zijn professionele uitstraling en vele features.

Polycom SoundPoint IP 550 Specificaties:

  • 4 lijnen
  • Verlicht LCD Display
  • VoiP telefoon via SIP
  • Eenvoudige bediening
  • HD Voice voor de beste geluidskwaliteit
  • Voeding via Power over Ethernet ( 802.3af )
  • 2 x 100 Mbps LAN poorten
  • Netvoeding bijgeleverd

Klik hier voor meer informatie over Polycom

Polycom SoundPoint IP 550
€ 271,00

Polycom SoundPoint IP 650

De Polycom SoundPoint IP 650 is een VoiP toestel in de hoogste klasse met 2 ethernet poorten, HD voice voor de beste geluidskwaliteit en geschikt voor 6 lijnen.

Polycom SoundPoint IP 650 Specificaties:

  • HD Voice voor de beste geluidskwaliteit
  • Verlicht LCD scherm van 320 x 160 pixels
  • Tot 6 lijnen
  • 2 x LAN
  • Voeding via PoE
  • VoiP via SIP
  • Headset aansluiting

Klik hier voor meer informatie over Polycom

Polycom SoundPoint IP 550
€ 330,00

Aastra 6753i

De Aastra 6753i Voip telefoon is voorzien van duidelijk LCD display en ondersteuning voor 3 lijnen. De Aastra 6753i heeft 2 netwerkaansluitingen en is ideaal voor thuis of klein zakelijk gebruik.

Aastra 6753i specificaties:

  • 4 lijnen
  • Verlicht LCD Display
  • VoiP telefoon via SIP
  • Eenvoudige bediening
  • HD Voice voor de beste geluidskwaliteit
  • Voeding via Power over Ethernet ( 802.3af )
  • 2 x 100 Mbps LAN poorten
  • Netvoeding bijgeleverd
Aastra 6753i
€ 159,00


Download icon VOIPKlik hier voor de uitgebreide (engelse) handleiding.

Cisco Linksys SPA-942

Linksys SPA telefoons zijn telefoons met een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. De productlijn heeft drie niveaus, de SPA92x is het instapmodel met één lijn. De SPA4x is het middensegment met 2-4 lijnen en een hoge resolutie display, topsegment van de SPA productlijn is de SPA962 met zes lijnen en hoge resolutie kleuren display.

Cisco Linksys SPA-942 specificaties:

  • 2 – 4 lijnen
  • Verlicht LCD Display
  • VoiP telefoon via SIP
  • Eenvoudige bediening
  • 2 Ethernet poorten
  • Hoge resolutie grafisch display
  • PoE

Voor een uitgebreid overzicht van deze telefoon klik hier

Cisco Linksys SPA-942
€ 119,00Download icon VOIP Klik hier voor de beknopte handleiding van de SPA921, SPA922, SPA941, SPA942
Gesprekskosten

Met VoIP telefonie kunnen er veel kosten worden bespaard, doordat het gesprek plaatsvindt via het internet. Hierdoor worden de gesprekskosten een stuk lager en gaat de kwaliteit van de verbinding vooruit. Dit kan worden gerealiseerd doordat de huidige internet verbindingen steeds beter en sneller worden.

Hieronder ziet u een vergelijking van de gesprekskosten van KPN en HIP:

Bellen naar:KPNHIPBesparing
Vaste nummers€ 0,0350*€ 0,023932%
Mobiele nummers€ 0,1302*€ 0,089531%
Starttarief€ 0,0897*€ 0,059534%
Andere nummers op het HIP netwerkn.v.t.gratis100%!

Het starttarief geldt per gesprek. De gesprekken worden per seconde verrekend.
*Op basis van het KPN BelBasis abbonnement.

Assistant Enterprise Toolbar

De Broadworks Assistant Enterprise is een geïntegreerde tool-bar die gebruikers in staat stelt om te bellen en telefoongesprekken te aanvaarden, telefoon instellingen te wijzigen vanuit Microsoft Outlook en Internet Explorer en Firefox.

Assistant Enterprise Toolbar

De Broadworks Assistant Enterprise toolbar is een feature-rijke desktop werkbalk, met gebruikersvriendelijke toegang tot al onze voice-diensten, en is volledig geïntegreerd in ons VOIP-platform. De werkbalk biedt de volgende eigenschappen en voordelen voor gebruikers:

  • Microsoft Outlook geeft een belangrijke integratie van veel functies, zoals uitgaande “click-to-dial” vanuit Outlook-contactpersonen en rechts-klik om snel te bellen vanuit e-mailberichten.
  • Help functies zijn beschikbaar vanuit de toolbar zelf.
  • Rechtstreeks een telefoonnummer bellen wat op een website staat vermeld d.m.v. een rechtermuisklik.
  • Gespreks meldingen met identificatie van de beller vanuit het platform en Microsoft Outlook contactpersonen.
  • Volledige call control (answer of soft pick-up, hold, end, conference call, transfer en ontvangst voicemail.
  • Voeg contactpersonen in Microsoft Outlook v-cards voor nieuwe binnenkomende bellers.
  • Gemakkelijk veranderen van telefonie instellingen zoals Simultaneous Ring, all Forward All, Call Forward No Answer, Call Forward Busy, Do Not Disturb en Remote Office.
  • Automatische log-in naar uw web portal.
  • Bekijk de geschiedenis van uw telefoongesprekken.

Download een handige verkorte handleiding

Interactieve demo
Een interactieve demo van de Assistant Enterprise Toolbar kunt u HIER starten. Deze demo start in een nieuw venster en is in het engels.